Rap Albumok

Hazai és külföldi rap, illetve hip-hop lemezek kritikája, személyes véleményezése a kezdetektől napjainkig.

Twitter



	

HTML

LL Cool J - 10 (2002)

2012.06.21. 22:20 | bálesz | Szólj hozzá!

Meguntam időrendben haladni, kellett egy valamennyivel frissebb albumot is hallgatnom, és randomra ez jött ki.LL-Cool-J-10-2002.jpg

James Todd Smith tizedik albuma ötletesen kapta a 10 elnevezést. Egyébként nagy sikerű album, a U.S. Billboard 200-on a 2. helyen végzett. És ez végülis érthető szerintem, meglehetősen jó arányban tartalmaz élvezetes számokat, persze poposabb vonalon mozog, aki megszállott undergrounder az mellőzheti ezt a lemezt. Van jó pár csajozós nóta, amiből én a Paradise-ot emelném ki legjobbként. 

Mondjuk a szám refrénjéből ki lehetett volna hagyni a "paradise is very nice" sort, mert ezt még magyarként is könnyű megmosolyogni, elvégre ennél azért többre is képes az angol nyelv rímek terén - akármilyen egyszerű is. A klippje pedig teljesen ötlettelen szigeten-vagyok-egy-jó-csajjal-és-még-ki-is-vagyok-gyúrva-típusú, de hát ez van. 

A leghatásosabb szám viszont egyértelműen a 10 Million Stars, afféle bevonuló zeneként tudnám elképzelni egy box meccs előtt.

Azért idegesítő zenealap is van egy-kettő, ezek közül toronymagasan a Niggy Nuts emelkedik ki. Nem is értem hogy lehet ilyesmire rappelni, de pláne kiadni ilyesmit. Ki gondolta, hogy ez így hallgatható!?

Na mindegy, összességében nekem bejött az album, és biztos születik még bejegyzés a többi albumáról a későbbiekben.

Címkék: 2002 ll cool j east coast

A bejegyzés trackback címe:

https://rapalbumok.blog.hu/api/trackback/id/tr864603580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása