Rap Albumok

Hazai és külföldi rap, illetve hip-hop lemezek kritikája, személyes véleményezése a kezdetektől napjainkig.

Twitter



	

HTML

The Notorious B.I.G. - Ready to Die (1994)

2012.04.01. 14:57 | bálesz | Szólj hozzá!

Be kell vallanom, eddig nemigen foglalkoztam Biggie zenéivel, annak ellenére, hogy mekkora figura a raptörténelemben. Azután hallgattam meg az albumait, hogy megnéztem a Notorious c. filmet (ami egyébként aránylag jó). Abban van egy koncertjelenet, mikor a Who Shot Ya-t előadja. Azóta az a csengőhangom :) Attól a pillanattól szerettem meg a zenéjét.

Amikor meghallgattam ezt az albumot, egyből megértettem miért robbanhatott be a köztudatba. Zseniális alapok, egyedi flow, egy saját stílust teremtett. Még ha nem is mondanám minden számát kötelező darabnak, a Juicy-t mindenképp beleraknám a raptankönyvekbe.

Mindazonáltal én, személy szerint még mindig jobban szeretem Tupac zenéjét, kettőjük közül őt tartom tehetségesebbnek, ha választani kéne.

De az egyértelmű, hogy jogosan emelte ez a korong a keleti part királyává.

Címkék: 1994 east coast notorious big ready to die

A bejegyzés trackback címe:

https://rapalbumok.blog.hu/api/trackback/id/tr244353959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása